Uw mening telt.
DirectClinics wil ervoor zorgen dat elke klant de kliniek na zijn onderzoek met een tevreden gevoel verlaat. Om dit te waarborgen, krijgen onze klanten na hun onderzoek de mogelijkheid om deel te nemen aan een enquête over klanttevredenheid en hun ervaringen. Hoe kijken zij werkelijk terug op hun ervaringen met DirectClinics? Voor ons telt niet alleen het onderzoek zelf, maar ook uw ervaring ermee. Vanaf het moment dat u voor het eerst contact opneemt met DirectClinics tot het moment dat u de kliniek verlaat en de onderzoeksresultaten thuis opnieuw doorneemt. Elke stap telt en wij willen weten hoe onze klanten deze stappen ervaren. Wij nemen de resultaten van de enquête over klanttevredenheid mee om onze producten en diensten continu te verbeteren.
Kwaliteit & Veiligheid
DirectClinics streeft ernaar medische diensten te verlenen op een sociaal verantwoorde manier die voldoen aan de wensen en verwachtingen van de klant en van de hoogste kwaliteit zijn. Om te zorgen dat we aan de kwaliteitseisen voldoen, worden we jaarlijks getest door een externe en interne organisatie. Onze protocollen worden regelmatig geëvalueerd en indien nodig aangepast. Daarnaast voldoen de medische apparaten aan de wettelijke gezondheids- en veiligheidseisen voor medewerkers en klanten.
Professionaliteit
Bij DirectClinics werken we samen met specialisten en medisch vakpersoneel. Als een van de Europese marktleiders in preventieve geneeskunde werken we voortdurend aan ontwikkelingen in ons vakgebied. We zijn blij om bij te dragen aan verschillende wetenschappelijke studies en aan de reguliere gezondheidszorg.
Klantgericht
De medische zorg door DirectClinics is er voor u voor, tijdens en na het onderzoek. Een medisch vakmedewerker kan u telefonisch adviseren over de onderzoeksmogelijkheden op basis van uw situatie en klachten en vervolgens een afspraak voor u maken op een van onze samenwerkende locaties. Tijdens de onderzoeksdag streven de artsen en hun medewerkers ernaar u een aangenaam verblijf in de kliniek/praktijk te geven. Onze specialisten nemen tijdens de onderzoeken de tijd voor u en bespreken de resultaten eerst mondeling met u na het onderzoek. Het personeel van DirectClinics is ook na het verlaten van de kliniek voor u beschikbaar. U kunt telefonisch contact opnemen met ons hoofdkantoor voor opheldering van vragen over de resultaten of vervolgonderzoeken.
Innovatief
DirectClinics reageert continu op marktontwikkelingen. De Total Body Scan - onze innovatieve volledige lichaamscheck - evenals alle andere producten en diensten optimaliseren we voortdurend en volgen daarvoor de nieuwste innovaties in onderzoek. Daarnaast werken we met de modernste apparaten. De apparaten leveren uitstekende beeldkwaliteit, zijn state-of-the-art en bieden gedetailleerde inzichten in weefsel en organen.
Uw gezondheid is onze topprioriteit
Onze artsen zijn hooggekwalificeerd en aangesloten bij de vereniging van hun respectievelijke specialisme.